usch och fy för att inte kunna sova.

Inte för att jag har försökt,
men är helt klarvaken, och
klockan är 2.45! :S

Ska upp rätt tidigt.
Eller nä, inte tidigt.
Jag kan ju faktiskt sova
till elva om jag vill =)

I dag var jag på gymmet med
elina, matte och ida.
Jag och Ello körde dubbelpass idag.
Riktigt gött var det.

Imorgonska vi dit och bara träna mage
och köra på crosstrainern.

Blir solning innan också förmodligen,
vilket kan behövas till en blekfis!

F.ö så har jag varit en runda hos mum med,
eller rättare sagt hos hennes granne. Trevlans.

Nahe. Nu ska jag i alla fall borsta tänderna
och lägga mig i sängen. För nu måste
sömnen snart ta mig till drömmarnas land :)

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback