Tuesday

Jao, redan tisdag. Vart tog helgen vägen?

Attans vad jag har haft svårt att vända tillbaka dygnet
efter nattjobben på senaste tiden :S

Visserligen jobbade jag ju fem av sex nätter
förra veckan, så jag var ju inget annat än uppe om nätterna.
Men ändå. Nu förra natten låg jag och vred och vände på mig,
ända fram till halv sex på morgonen,
och då klart sover jag nästan bort hela dagen.
Var uppe vid tolv idag. Sjukt!

Och nu är klockan redan tolv. Tänker gå och lägga mig snart asså.

Blev sent gym pass idag. Elina slutade inte förr än åtta ikväll,
så då hämtade jag henne från jobbet, och körde oss till gymmet.

Biceps och axlar stod på schemat idag,
så det kämpade vi oss igenom.

Så jädra gött att gymma alltså.
Börjar ge resultat.

minus 6cm om asset,
minus 1cm om magen,
minus 1ca om låren.

Och myckeeet mer ska det bli! :) Me like.

Började fundera över att skriva klart mitt CV,
men försöker intala mig själv att det är
det dummaste jag skulle kunna börja med
så här sent. Då somnar jag ju aldrig!

Imorgon är det vilodag från gymmet.
Så då drar jag och Elina bort till solariet i 13,
och slänger oss där i en halvtimme.

Nästa halvtimme ska det cyklas på das motionscykel.
För bara för att det är vilodag från gymmet,
är det inte vilodag för fettförbränning :)

Nej, nu ska jag snart lägga mig och försöka
vända tillbaka dygnet, för det är många
dagar tills lördag, och jobb.

Om jag nu inte får något extra, kan hoppas.

Såå. God natt mina vänner! Puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback