mindre än två och en halv timmar kvar

Jaa. Nu är det mindre än två och en halv timmar kvar,
tills jag får hem och sova :)

Är och jobbar, och ska jobba nästa natt också,
så jag får sova heeela dagen! Gott.
Ska upp halv tre hade jag tänkt, och vaknar jag
mycket tidigare än det så blir jag galen!

Det brukar inte hända, men någon gång händer det.
Och det känns som döden.
Döden är det verkligen när man har svårt att somna,
och slappna av när man kommit hem efter en natt på
jobbet, och sen somnar man till slut, kanske halv nio..

Sen vaknar man klockan tio, super pigg och tror att klockan
är jätte mycket. Då tar det en stund innan man somnar om igen.

Asså, jobbar man bara en natt hade det varit helt gild
att ha det så, men inte om man ska jobba fler nätter.
Nej, blä. Menmen. Som tur väl är har jag nästan aldrig
svårt att sova. Brukar oftast ha svårare att vakna ;)

Sån är jag.. Haha!

Har sagt till mannen där hemma att kaffet ska vara klart
halv tre, och så ska han börja väcka mig typ fem minuter innan.
Och denna gången ska jag ha kaffet han gör.
Vet inte hur många gånger han gjort kaffe till mig,
som jag ska stiga upp och dricka, i stället får jag hälla ut
det efter några timmar och göra nytt för att jag inte orkar upp :P

Men, äh. Nog om det :S

Jag har lite huvudvärk också. Någon som vill ha?
Jag tror att jag ska göra lite kaffe snart,
börjar bli mycket sugen på det nu.

I'll be back. Sometime, any time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback