life is life

Ja verkligen..
Antingen så händer det något i livet,
eller så händer ingenting alls.

Så är det nog lite för mig just nu,
att livet bara står och spinner..
På ett och samma ställe!

Men det gör ingenting,
jag är lika glad för det,
men gladast är nog räven.

Kommer snart en tid, då saker och ting
börjar förändras. Inte idag. Och inte imorgon,
men om två månader.

Rättaresagt den 19e April.
Är "hon" beräknad till.
Hanna och Markus lilla plutta!

Hanna är min syster, och magge är
förstås hennes sambo.

Dom ska få sin första lilla bebis,
och jag längtar obeskrivligt mycket.

Igår åkte jag och Johan hem till hanna,
en runda innan mitt jobb. Gav dom
babykläderna jag köpt. Glada blidde dom :)

Egentligen skulle jag till Milla en runda igår.
Men allt blev för stressigt! Tråkigt.

Jaja. Annars har jag jobbat i natt,
Var knappt trött, och på något sätt
gick tiden ganska fort. Bara skönt!

Jag klagar inte på mitt liv,
för det är egentligen bara
för jävla underbart!

Jag har en familj, som jag älskar
väldigt mycket :) Underbara vänner
som förgyller ens dagar,
och så en underbar pojkvän.
Fast att jag är så dålig på att visa
hur underbar han är ;) haha.

Men vad gör det om hundra år ?

Kommentarer
Postat av: Frida

du gör massa fina design på din blogg, gillas! inte länge kvar tills bebbe kommer :) så roligt!

2010-02-05 @ 16:59:37
URL: http://johnssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback