Beck - Lockpojken

Det är beck film nummer 1. Jag tycker nu att det var längesen
jag och J kollade på dom filmerna, så det är dags igen.
Nästan dags att börja nu, för annars blir det så jäkla sent igen.
Jag sa ju igår att jag inte tänker vara vaken till fyra igen,

visst blev det inte riktigt fyra, men det var inte långt ifrån.
Vred och vände på mig i sängen, fick nästan lite smått panik
till slut eftersom det kändes som jag tvingade mig att somna.
Till slut väckte jag baby, och så låg vi bara och pratade,
sen efter en stund somnade jag bums :P

Menmen..
En skål popcorn blir det till beckfilmen i alla fall. Lätt.se.
Jag älskar popcorn, med ganska mycket salt :) Sån är jag.
Dock är mitt kolsyrade vatten typ slut, så får dricka något annat.
Måste ta hem min soda stream från mamma, så jag vet att jag
har bubbelvatten när jag än vill ha det :)

Annars idag?

Jag har spelat innebandy, och därefter kom mathias och elina hit.
OCH.. En bil hade ställt på vår parkering idag igen.

Åh, gud vad jag är trött på det.

Idag vet jag vem det var. Es granne.
Nästa gång jag ska hälsa på e, så ska jag köra
in bilen och parkera den på deras infart.

Sen tänker jag stå där.
Och hur dum är hon inte om hon undrar varför jag ställt där? ;)

Nej men. Det är störigt, och jag är som sagt trött på det.

Jag längtar efter min systers bebis, två månader kvar=)
Längtar faktiskt efter en egen också, men nöjer mig med sis!


Kommentarer
Postat av: Frida

Du får skaffa dig en liten bebis du med kussen :)

2010-02-10 @ 11:41:50
URL: http://johnssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback