Alla hjärtans dag?

Det var den dagen det.
För mig har det varit som vilken dag som helst.

Jobbat i natt, steg upp vid halv ett,
av att Elina ringde J Pratade lite där,
drack lite kaffe och sånt som tillhör
vanliga morgonsysslor.

Ja.. Och vid fyra tiden var det dags för
innebandy, precis som varje söndag.

Dusch efter innebandyn, mat..
Ja och sen somnade jag i typ tio
minuter på soffan.

Nu är jag ganska precis hemkommen
från Millan. Drack lite kaffe där med
henne och Johanna! Mycket trevligt.

Har jobbat fem av sex nätter,
så kommer bli gildens gild att
få sova i natt! Jag är tröttast..

Alltså händer det inte mycket mer ikväll.
Hade nog kunnat gå och lägga mig när som,
men ni vet.. Det funkar ju inte så.
Och varför vet jag inte.

”Man kan ju inte gå och lägga sig klockan 22”
Varför inte?

I don’t know. Löjlig jag är som tänker så.
Vi får väl se när jag ger sängen.
Börjar bli hungrig igen.

Sau kan de vau!

Imorgon ska jag fika med babesen vid typ halv tre.
Me like, me like!
Måste prata med ElloBello om saken,
så att hon vet om det =)

Vilken tajming, fick sms av henne nu! Hehe.

Hon ringer nu, så byebye!
Kram på alla hjärtans dag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback